Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014

Μαρτυριάρης: Το θέμα έχει τελειώσει . . .

Προχθές στο παιχνίδι μεταξύ του Άρη Αμπελιών και του ΠΑΟΚ Αραβησσού, το παρών έδωσε και ο Χρήστος ο Παντζαρτζής από την Αξό. Γνωστός από το ποδόσφαιρο και την έντονη παρουσία του στα αγροτικά της Αξού Πέλλας. Μάλιστα τον είχαν καρέκλα στο κέντρο του γηπέδου, σε περίοπτη θέση. Στις Αμπελιές τον έχουν στα όπα – όπα! Μάλιστα ο ίδιος λέει ότι του έχουν παραχωρήσει οικόπεδο 500 τ.μ πίσω από το γήπεδο. Το όλο θέμα έχει τελειώσει, παραμένουν μόνο οι υπογραφές. Χρήστο ως ακτήμονας από την Αξό πήρες κλήρο; Στις Αμπελιές γιατί στο δίνουν το οικόπεδο; Είμαι σίγουρος για τις γνώσεις σου και τις ικανότητες σου γύρω από την καθημερινότητα.


Αυτό φυσικά που μου έκανε εντύπωση ήταν η παρουσία του ειδικού γραμματέα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ιατρίδη που εκπροσωπούσε τον υπουργό Γεώργιο Καρασμάνη, του προέδρου της ομάδας leader Γ. Αμανατίδη, και μελών της ομάδας leader του Υπουργείου. Έχω μια απορία, εάν δεν ήταν υπουργός ο Βουλευτής Πέλλας Γεώργιος Καρασμάνης, θα ήταν παρόντες όλοι αυτοί και μάλιστα να ανακοινώνει ο κ. Ιατρίδης την έγκριση επιτέλους του φράγματος του Αλμωπαίου (νέος ήμουν και γέρασα) και του φράγματος του πρώην δήμου Κύρρου; Φυσικά αυτό δεν το λέω για να μειώσω την υπέρ προσπάθεια των υπαλλήλων της εταιρίας μαζί με τον διευθυντή τους, αλλά οπωσδήποτε είχε μεγαλύτερη προσέλευση λόγω του παραπάνω γεγονότος


martiriaris5191

Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως η εκδήλωση για τα 25 χρόνια από την ίδρυση της Αναπτυξιακής Πέλλας ήταν πετυχημένη από όλες τις πλευρές. Ξεκινώντας από την υποδοχή, από την παρουσίαση της δραστηριότητας της, από τις τοποθετήσεις των καλεσμένων από το γεύμα στο τέλος; Όλα μελετημένα στην εντέλεια από τον διευθυντή Ιορδάνη Κιοσέογλου και την ομάδα του. Οι όμορφες παρουσίες του γυναικείου πληθυσμού, οι ασταμάτητες ενέργειες του ανδρικού πληθυσμού που και οι δυο μαζί έδιναν λύσεις σε όλα τα θέματα και ο Ιορδάνης που συντόνιζε όλη τη διοργάνωση είχε σαν αποτέλεσμα ο πρόεδρος της Θεοδωρίδης Θόδωρος να αισθάνεται άνετος και να κάνει και λογοπαίγνια στην ομιλία του.


martiriaris5192


Δυο συνάδελφοι δημοσιογράφοι. Τι μπορεί να είπε ο Μάκης στη Χριστίνα και γέλασε; Πληροφορίες λένε ότι κάτι δημοσιογραφικό ετοιμάζεται σύντομα στον νομό μας…


martirisris5194 martiriaris5193

Και να η έκπληξη για μένα στην εκδήλωση της Αναπτυξιακής Πέλλας. Κάνει την παρουσία του ο Γιώργος Πασχαλίδης, αθόρυβα, πηγαίνοντας να καθίσει στις πίσω θέσεις και όχι μπροστά όπως όλοι όσοι ασχολούνται ή ασχολήθηκαν στο παρελθόν με τα κοινά. Όπως ήταν φυσικό ο Ιορδάνης τον καλωσόρισε και ανέφερε την προσφορά του στην Αναπτυξιακή.

Θεωρώ από τα λίγα που γνωρίζω, και πάντοτε κατά τη γνώμη μου είναι ο μεγαλύτερος πολιτικός που πέρασε από τον νομό έως σήμερα. Αυτό το καταλαβαίνει κάποιος που συζητούσε μαζί του στο παρελθόν, αλλά και σήμερα… Είναι ο μόνος που ήταν παρά το πρωθυπουργώ, για αρκετό χρονικό διάστημα και είχε γνώμη και άποψη για τα κοινά του τόπου και τότε, αλλά και τώρα, γι αυτό πιστεύω και είναι τόσο μακριά από τα δρώμενα της χώρας μας, αλλά και του νομού μας. Είμαι σίγουρος ότι στο κατάλληλο timing θα κάνει και πάλι αισθητή την παρουσία του.


ΑΝΕΚΔΟΤΟ:
Η ζωή συνεχίζεται

Μια μέρα ο Κώστας μπαίνει μέσα στο σαλόνι του σπιτιού του και αναγγέλλει στους γονείς του ενθουσιασμένος το γάμο του με το πιο όμορφο κορίτσι της πόλης τη Μαρία.

Ο πατέρας του τον παίρνει πιο πέρα και του λέει: Αγόρι μου πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι. Ξέρεις η μητέρα σου κι εγώ είμαστε χρόνια παντρεμένοι, είναι εξαιρετική, την αγαπώ και τη σέβομαι αλλά δεν ήταν και ιδιαίτερα εκδηλωτική ερωτικά οπότε κατά καιρούς έκανα σχέσεις με άλλες. Σπαράζει η καρδιά μου που στο λέω, αλλά η Μαιρούλα είναι ετεροθαλής αδελφή σου και δε γίνεται να την παντρευτείς.

Ο Κώστας πληγώνεται, αλλά σκέφτεται ότι η ζωή συνεχίζεται. Μετά από μήνες αρχίζει να βγαίνει με άλλα κορίτσια και τα πράγματα πηγαίνουν ομαλά μέχρι που ένα βράδυ… εισβάλει πάλι στο σαλόνι και γεμάτος χαρά λέει: Μαμά, μπαμπά, η Αννούλα κι εγώ παντρευόμαστε.

Πάλι ο πατέρας του τον παίρνει παράμερα και του λέει ότι η Αννούλα είναι αδελφή του και …

Ο νεαρός απελπισμένος περνά άλλη μια κρίση. Μετά από μέρες ξεσπά και λέει στη μαμά του: Τον μισώ τον πατέρα, μου έχει κάνει τόσο κακό! Ποτέ δε θα παντρευτώ!!! Κάθε φορά που ερωτεύομαι εκείνος μου λέει ότι το κορίτσι είναι αδελφή μου!!! Και η μητέρα του απαντά: Καλά μωρό μου μη δίνεις και μεγάλη σημασία στο τι λέει. Έτσι κι αλλιώς δεν είναι ο πραγματικός σου πατέρας.




Μαρτυριάρης: Το θέμα έχει τελειώσει . . .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου