Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Φλάς: Διαμαρτύρονται... κυβερνώντας

Διαμαρτύρονται… κυβερνώντας

Πού να ήταν και αντιπολίτευση! Ενώ είναι οι ίδιοι που κυβερνάνε, κοντεύουν να βγουν στα κάγκελα… Σκεφτείτε τώρα τι τραβάει ο απλός κοσμάκης και πόσο αγανακτισμένοι είναι οι πολίτες. Ο λόγος για 24 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας που απογοητευμένοι από τους χειρισμούς των Υπουργείων Οικονομικών, Εργασίας και Εσωτερικών υπογράφουν μία ερώτηση, με επικεφαλής την Φωτεινή Αραμπατζή και στην οποία μιλούν ευθαρσώς για την παράλογη παρακράτηση του συνόλου του ΕΝΦΙΑ από τις επιστροφές εισοδήματος, ΦΠΑ, φόρου πετρελαίου και εκλογικών επιδομάτων. Μια ερώτηση που κάνει πολλούς να αναρωτιούνται: Ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο; Δεν είμαστε στη χώρα της… Αλίκης αλλά στη χώρα των θαυμάτων. «Γούστο μου, καμάρι μου και δόξα μου να ψηφίζω όλα τα Μνημόνια» είπε στη Βουλή με αφοπλιστική ειλικρίνεια ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος εκλέγεται μεταξύ των πρώτων στη Β’ Αθήνας. Γιατί οι ψηφοφόροι ξέρουν! Όπως ξέρουν και οι 29 κατασκευαστές πλυντηρίων, όπως ξέρουν και οι 24 της Νέας Δημοκρατίας. Αλλά ψηφίζουν με ή χωρίς καμάρι τα Μνημόνια.


Να σε κάψω Γιάννη μου να σ’ αλείψω λάδι, λέει ο θυμόσοφος λαός, στα ίδια χνάρια φαίνεται πως βαδίζει και η κυβέρνηση

Γιατί, ναι μεν, το αρμόδιο Υπουργείο κατέθεσε την τροπολογία για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές ώστε να ανακουφιστούν οι μικρομεσαίοι και οι άνθρωποι που δεν έχουν πια που την κεφαλήν κλίναι από την άλλη, όμως, όπως κατήγγειλε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Θόδωρος Δρίτσας, προβλέπει τη συνέχιση του έκτακτου φόρου εισφοράς αλληλεγγύης για δύο ακόμη χρόνια. Μα είναι μειωμένος κατά 30%, θα πουν τα στελέχη της συγκυβέρνησης. Ρε, δεν έχει άλλα ο κοσμάκης, δεν έχει! Πως αλλιώς να σας δώσουν να το καταλάβετε, πως;


O σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι

Εμβρόντητοι έμειναν οι βουλευτές που ήταν στην Ολομέλεια πριν λίγες ημέρες, ακούγοντας τον ανεξάρτητο Βουλευτή Νίκο Νικολόπουλο να αποκαλύπτει ότι κάποιος τον απείλησε να του κόψει το πόδι με το πριόνι. Στην Επίκαιρη Ερώτηση που έκανε ο Αχαιός Βουλευτής στον Υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τον οδικό άξονα Πάτρας-Πύργου είπε μεταξύ άλλων πως επειδή εδώ και αρκετό καιρό κατονομάζει κάποια συμφέροντα έλαβε ένα απειλητικό sms από ένα πασίγνωστο άτομο στο πανελλήνιο. «Θα σου κόψω τα πόδια με το πριόνι!» έγραφε στο μήνυμά του ο «σχιζοφρενής» με το πριόνι. Όμως ο Χρυσοχοΐδης έδειξε να μην συγκλονίζεται από την αποκάλυψη Νικολόπουλου απεναντίας άφησε και αιχμές για το συνάδελφό του. «Εγώ δεν είμαι κλαψιάρης να λέω ότι με εκβιάζουν. Δεν τολμάει κανείς να με εκβιάσει εμένα. Είμαι περήφανος που είμαι πολιτικός και είμαι έντιμος άνθρωπος. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να με εκβιάσει. Όσο για τους βαστάζους της διαπλοκής υπάρχουν και οι βαστάζοι των εκβιαστών. Ελπίζω να μην υπάρχουν εδώ μέσα. Όσο είμαι εγώ στο Υπουργείο δεν θα πάρουν οι εκβιαστές ένα ευρώ» είπε ο Υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Ε, βέβαια τόση τιμιότητα… ποιος να τον απειλήσει, εκτός από κάνα δυο τρομοκράτες…


Συνταρακτική πρόταση οικονομικής ανάπτυξης

Σε περιοδεία στις Σέρρες του προσωπικού κόμματος που διατηρεί, ο Σταύρος Θεοδωράκης κατέθεσε ακόμα μια συνταρακτική πρόταση οικονομικής ανάπτυξης. Συγκεκριμένα είπε: «Η περιοχή έχει χάσει μια μεγάλη ευκαιρία. Η Μακεδονία θα μπορούσε να είναι το εμπορικό κέντρο των Βαλκανίων και να αποτελέσει εκπαιδευτικό κόμβο. Το κοντόφθαλμο πολιτικό σύστημα δεν επέτρεψε -κι ακόμη δεν επιτρέπει- την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων, κάτι που θα μπορούσε να αποτελέσει τεράστια πηγή πλούτου για την περιοχή». Φαντάζομαι δηλαδή ότι αν ανοίξει ένα μη κρατικό πανεπιστήμιο ανά νομό (ή ανά κωμόπολη), η Ελλάδα σύντομα θα γίνει Ντουμπάι. Τόσο απλό ήταν τελικά.



Φλάς: Διαμαρτύρονται... κυβερνώντας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου