Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Τομπάζης: «Με σκληρή δουλειά θα πετύχουμε το στόχο μας»

Τομπάζης: «Με σκληρή δουλειά θα πετύχουμε το στόχο μας»


Τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής του Ηρακλή Άσπρου έκανε ο Δημήτρης Τομπάζης στον «Λόγο της Πέλλας». Ο έμπειρος προπονητής αντικατέστησε και πέρσι τον Νίκο Αντωνά στον Ολυμπιακό Γαλατάδων και κατέκτησε το πρωτάθλημα της Α1, ενώ πρόπερσι αναδείχθηκε πρωταθλητής με τον Ναυπακτιακό Αστέρα στην ΕΠΣ Αιτωλοακαρνανίας. Μένει να δούμε αν θα καταφέρει φέτος να κάνει το 3/3 με την ομάδα του Άσπρου.


«Μου έχει λείψει η αγωνιστική δράση από το καλοκαίρι. Μου έγινε μια ενδιαφέρουσα πρόταση από τον πρόεδρο του Ηρακλή Άσπρου και είδα από την πρώτη μας συνάντηση ότι έχει μεγάλους στόχους για το σύλλογο. Γι’ αυτό αποφάσισα να αναλάβω την ομάδα χωρίς κανένα ενδοιασμό. Σίγουρα δεν γνωρίζω αρκετά πράγματα γύρω από την ομάδα, όμως απ’ ότι είδα έχει ένα πολύ καλό ρόστερ.


Υπάρχουν αξιόλογοι ποδοσφαιριστές και χαρακτήρες και είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μια καλή συνεργασία, κατά τη διάρκεια της οποίας θα αξιολογήσω καλύτερα το έμψυχο υλικό και εφόσον χρειαστεί κάποια ενίσχυση στη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου, ο πρόεδρος μου υποσχέθηκε ότι θα εκπληρώσει την επιθυμία μου.


Η φετινή χρονιά της Α1 έχει αξιόλογες και ιστορικές ομάδες. Αυτό αυξάνει την πίεση και τον ανταγωνισμό και πιστεύω πως μέσα από την σκληρή δουλειά θα πετύχουμε το στόχο μας που δεν είναι άλλος από τον πρωταθλητισμό».



Τομπάζης: «Με σκληρή δουλειά θα πετύχουμε το στόχο μας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου